Szerelmi marketing

Látok egy fantasztikus nőt egy partin.

Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”.

Ez a Direct Marketing.

 

Látok egy fantasztikus nőt egy partin.

Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: “Szia, fantasztikus vagyok az ágyban”.

Ez a Telemarketing.

 

Barátaimmal vagyok egy partin és meglátok egy fantasztikus nőt.

Egyik barátom odamegy hozzá és rám mutatva így szól: “Ő fantasztikus az ágyban”.

Ez a Reklám.

 

Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom: “Fantasztikus vagyok az ágyban!”

Ez a Spam.

 

Látok egy fantasztikus nőt egy partin.

Felállok, megigazítom a nyakkendőm, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját.

Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom:

“Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban”.

Ez Public Relations.

 

ÉS ITT A LÉNYEG!

Látok egy fantasztikus nőt egy partyn.

Ő odajön hozzám és így szól: “Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”.

Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

 

És ha az aktus után azt mondja:

“Hát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!”

Akkor az a vásárlói elégedettség.

 

És ha hozzám jön feleségül, akkor az a márkahűség

Címkék: , , ,
Tovább a blogra »